2/10/2011

Merhaba:)
Öyle giyim kuşama, markaya çok takıntılı bir kadın değilim hiç. Eskiden heveslenirdim, gençken:) Ama son dönemde zaten "casual"" olarak tabir edebileceğimiz tarzımla yaşamımı sürdürüyorum, çok da mutluyum.

Ayaklarım 39 numara, bedenim ise 38.
Zaman içinde 36'ya düştüğü görülmekle birlikte -teşekkürler tanrım!- hiç 40 beden olmadım!
T-shirtlerde (S) ve (M) beden giyiyorum. Bu standart ölçülerimle ben, zaman zaman değişik marka ve ülke ölçüleriyle karşılaşınca pek de uyumlu olamıyoruz!
Örneğin 39 numara aldığım bir ayakkabı ayağıma 1 numara küçük gelebildiği gibi, (M) diye aldığım t-shirtün içine neredeyse 2 kişi sığabiliyoruz:)
Bu gibi durumlarda eskiden ürünleri iade etmeye üşenir;
~ Beğenen bir arkadaşıma verebilirim,
~ Hediye edebilirim,
~ Ya da belki ileride giyebilirim... şeklinde mazeretlerle kendimi avutur, dolabımda depolamaya devam ederdim!

Tabi bu durumlara, benim online alış verişi sıklıkla kullanıyor olma durumumun da sebep olduğunu itiraf etmeliyim:) AVM ve mağaza gezilerinden haz etmediğim için, uzun yıllardır internetten alışveriş yapıyorum. Elimdeki bu "giyilmeyen bolluğun" sebebi daha çok budur:)

Burada yapmak istediğim, bende dolap bekleyen ayakkabı ve giysilerin onları beğenen birilerinin hayatını renklendirmesidir.

Umuyorum beğendiğiniz, severek giyebileceğiniz parçalar bulabilirsiniz JTB-İkinci El'den:)

Sevgiler,

Dlayra

2 yorum:

devrim dedi ki...

niye 40 beden olmak cok mu kotuki?

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

sevgili Devrim, 40 beden olmak kötü olmayabilir bazıları için.
yalnızca benim 40 beden olmamam lazım:) kendime oldukça dikkat eden, dizlerindeki problemden sebep kilo almaması, ağırlaşmaması gereken bir kadınım.
ayrıca güzel bir yaşlıık dönemi geçirmek istiyorum:)
sonuç olarak ben ya 36, ya 38 beden olabilirim, hepsi bu:)